Grote Kerk – Presentatie uitkomsten analyses periode 1

Grote Kerk – Presentatie uitkomsten analyses periode 1
december 12, 2018 New Creations

De eerste tien weken van ons project hebben wij verschillende analyses gedaan. Denk hierbij aan een concurrentieanalyse, doelgroep analyse, SWOT analyse enz. Het resultaat hebben wij na deze tien weken gepresenteerd bij onze opdrachtgever de Grote Kerk. Dit is gedaan doort Iris, Marjolein, Sharon en Aniek. Deze keuze is gemaakt omdat Juliët en Alyssa zich meer bezig houden met de andere opdrachtgever Sassy. Die presentatie was met Johan de Graaf, hij is de eventmanager van De Grote Kerk.

 

In de presentatie hebben wij toegelicht wat wij de komende tien weken voor De Grote kerk gaan doen. De documenten met alle analyses en uitkomsten hebben wij naar Johan gestuurd zodat hij dit zelf nog een keer in detail kan doorlezen. Sharon opende de presentatie met social talk vanuit daar las ze het vraagstuk nog een keer voor ‘ Hoe brengt De Grote Kerk de consistorie, door inzet van verschillende media, onder de aandacht bij nieuwe verhuurders?’. Hierna heeft Iris het woord genomen. Voor de website van De Grote Kerk waren meerdere prototypes gemaakt. Uit onze analyse bleek namelijk dat het erg lastig was om het verhuur van de consistorie online te vinden. Daarom willen wij een nieuwe pagina toevoegen op de website die alleen gericht is op het verhuren van de ruimtes in de kerk onder andere dus de consistorie.

 

Daarna namen Marjolein en Aniek het woord. Zij nemen de social media kanalen van de kerk over. Uit de analyse van Instagram bleek dat de pagina van De Grote Kerk al een paar maanden stil lag. Daarom is hiervoor een content planning opgesteld met een uitleg wat voor thema de post hebben en op welke dagen ze geplaatst worden. Uit de analyse van Facebook blijkt dat er weinig interactie is op de post en dat er weinig posts worden geplaatst. In de presentatie aan Johan hebben Marjolein en Aniek vertelt dat ze een hier ook een content planning voor gemaakt hebben en in de eerste weken gaan experimenteren met posts.

 

De presentatie is afgesloten door Sharon en Johan samen. Hij is erg enthousiast over het plan en geeft ons alle vrijheid om te doen wat wij denken dat gaat werken. Daarnaast heeft hij nog contactgegevens doorgegeven van de fotograaf, webmasters en verschillende vrijwilligers die ons eventueel kunnen helpen.

0 Reacties

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*